.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
در بازدید از غرفه شمال نیوز؛
رسانه های دیجیتال ، ارتباطی دوسویه و فرامرزی دارند
مدیرکل صدا و سیمای مرکز مازندران مصادیق رسانه‌های دیجیتال را بسیار متنوع دانست و گفت: یکی از ویژگی‌های رسانه‌های دیجیتالی این است که به صورت فرامرزی عمل می‌کنند و مرزهای جغرافیایی از بین می‌رود ...
رسانه های دیجیتال ، ارتباطی دوسویه و فرامرزی دارند

مدیرکل صدا و سیمای مرکز مازندران گفت: دستگاه‌های رسانه‌ای با همکاری و اعتباردهی و اعتباربخشی به یکدیگر می‌توانند تأثیرگذاری بیشتری داشته باشند.

به گزارش خبرنگار شمال نیوز مستقر در نمایشگاه رسانه های دیجیتال ، بهرام حمیدی در بازدید از غرفه شمال نیوز گفت: در دنیای امروز گردش اطلاعات و رسانه‌ها اهمیت خاصی پیدا کرده است اما رسانه‌ها نمی‌توانند به تنهایی در ایفای نقش خود مؤثر و موفق باشند بلکه دستگاه‌های رسانه‌ای برای موفقیت باید با هم همکاری داشته باشند.

وی افزود: ارتباط میان رسانه‌های مختلف باید به خوبی ایجاد شده و تحقق یابد. به خصوص رسانه‌های دیجیتالی بدون کمک و حمایت و ارتباط با یکدیگر و سایر رسانه‌ها نمی‌توانند، مؤثر واقع شوند و باید یک هماهنگی رسانه‌ای میان آنها وجود داشته باشد.

حمیدی در خصوص ظرفیت رسانه‌های دیجیتال گفت: رسانه دیجیتال، رسانه‌ای است که انتقال و تبادل پیام در آن دو سویه است و کاربر در آن منفعل و تنها گیرنده نیست.

وی مصادیق رسانه‌های دیجیتال را بسیار متنوع دانست و اضافه کرد: یکی از ویژگی‌های رسانه‌های دیجیتالی این است که به صورت فرامرزی عمل می‌کنند و مرزهای جغرافیایی از بین می‌رود.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز مازندران اظهار داشت: رسانه های دیجیتال واقعیتی در جامعه بوده و مهم فرهنگ سازی و استفاده درست از آن است.

وی با اشاره به اینکه رسانه های دیجیتال در حال حاضر به عنوان یک رقیب در مقابل همه رسانه ها قرار گرفته است خاطر نشان کرد: وظیفه مهم آموزش و فرهنگ سازی برای استفاده بهینه از تکنولوژی دیجیتال است که در این بین نقش رسانه های بومی قابل توجه است.

حمیدی تصریح کرد: بخش های مختلف صدا و سیمای مازندران به تجهیزات دیجیتالی مجهز شده اند که نصب فرستنده ها یکی از این اقدامات انجام شده است.

وی با بیان اینکه نگاه به رسانه یک تعریف خاص دارد گفت: وحدت ، امنیت استان و تعامل بین مردم و مسئولان از شاخصه های یک رسانه است.

مدیرکل صدا و سیمای مازندران در خصوص رویکرد استاندار جدید مازندران گفت: مهندس طاهایی رویکرد خوبی با رسانه داشته و بر نقد منصفانه و عالمه که دیدگاه مقام معظم رهبری است تاکید دارد.

به گزارش شمال نیوز ، نمایشگاه سراسری رسانه های دیجیتال کشور تا عصر شنبه از ساعت 9 صبح تا 20 شب آماده بازدید از علاقه مندان در کیلومتر هشت جاده ساری به نکاء محل دائمی مجتمع نمایشگاهی مازندران شرکت سرسبز طبرستان است.

محمود احمدي-خبرنگار شمال‌نيوز


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

غضنفر خیرخواه 30 آبان 1388
میان ماه من تا ماه گردون تفاوت از زمین تا آسمانست . کسی نیست به ایشان بفرماید بیا اول کلمه دیجیتال و یا اصطلاح عالمانه و منصفانه را که تکیه کلام مبارک است را بخش کنه إإإإإإإإإ؟ ماشالله به این همه ...

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.079 seconds.